+45 5121 0707 tl@roiconsult.dk

Senior Partner Nils Randrup

Nils er Senior Partner i ROI Consult ApS. Han har en uddannelsesmæssig baggrund som MBA/Cand. Merc. fra J. L. Kellogg School of Management og Handelshøjskolen i Kbh., han er Executive MBA lærer på AVT Institute of Executive Education og Ekstern Lektor på Handelshøjskolen, og har suppleret sin baggrundsviden med div. studier på Harvard Business School og INSEAD.
Nils har arbejdet med best practice salg og marketingoptimering i en længere årrække, både som managementkonsulent og som Executive Coach.

Industrierfaring

  • IT
  • Elektronik
  • Internet
  • FMCG (mad, konfektion, is, varme/kold drikke, vin & spiritus, personlig pleje m.v. )
  • Pharma
  • Medicinal
  • Fast Food
  • Underholdning
  • Professional Services
  • Management Consulting
  • Retail
  • Turisme
  • Papir og plastik
  • Annoncering
  • Media
  • NGO’er

Karriereforløb

  • (23-     ) Managing Partner i ROI Consult ApS
  • (06 -23) Managing Partner i ROI Consulting A/S
  • (03-06) Managing Partner, Randrup & Partners
  • (01-03) Direktør/Partner, Promentor/Lisberg Management (Aston Group)
  • (00-01) Direktør/Partner, Future Lab Business Consulting
  • (98-00) Adm. Dir. , Digital, J. Walter Thompson (WPP)
  • (95-98) Account & Media direktør, J. Walter Thompson (WPP)
  • (91-93) Media Supervisor, Leo Burnett
  • (90-91) Group Brand Manager, Unilever
  • (89-90) Marketing Associate/Management Trainee, Coca-Cola Co EMEA

Kompetenceområder

  • Forretningsstrategi (Strategiske forretningsplaner, Balanced Scorecard)
  • Salg og Eksport Management (Struktur og organisering, Market entry strategi, KAM, CRM, Activity Based Costing)
  • Marketing Management (Positionering, segmentering, Pris, Distribution)
  • Business Process Reengineering (BPR, Six Sigma, Business Excellence)
  • Forretnings udvikling (Marked entry strategy, Innovation, SBU udvikling, Produkt/kunde/Markedsudvikling)
  • Leadership og uddannelse (Value Based Development, uddannelse og træning, coaching, case-uddannelse samt e-learning)
  • Kommunikation (argumentation, PR, Præsentationsteknik, DM, 1:1 forhandlinger)
  • Branding (Brand identitet, annoncering, integreret kommunikation, media planlægning, produkt lancering)
  • E-Business (Internet Strategi, E-Commerce, CRM, ERP, Web design, CMS. Usability)

Uddannelse

  • MBA/Cand. Merc – J. L. Kellogg School of Management USA, CBS
  • Bachelor degree in Economics and Business Administration – CBS

Tillidserhverv

  • Managing Partner – Bohmans Netværk Denmark
  • Associate Professor – Copenhagen Business School
  • Associate Professor – AVT Institute of Executive Education (E-MBA)